مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-31حوادث

بسته خبری پلیس | از کشف 106 کیلو تریاک تا انواع البسه خارجی قاچاق در «بیرجند»


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 106 کیلو و 700 گرم تریاک از یک سواری پراید خبر داد و گفت: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان حرفه ای در محورهای فرعی شهرستان بیرجند، موضوع را پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی به یک سواری پراید که در یکی از محلات شهرستان بیرجند پارک بود مشکوک شدند و خودرو را بازرسی کردند که در بازرسی از صندوق عقب خودرو 5 کیسه حاوی 106 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید تصریح کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی و ارتقای سطح اشرافیت اطلاعاتی خود هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کشف انواع البسه خارجی قاچاق در بیرجند         جواد بخشی رییس در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس | از کشف 106 کیلو تریاک تا انواع البسه خارجی قاچاق در «بیرجند»

بسته خبری پلیس | از کشف 106 کیلو تریاک تا انواع البسه خارجی قاچاق در «بیرجند»